Galleri Salhus / Tekstilindustrimuseet
Keegan is preoccupied with unclear images, images that are in the process of being formed, and that may not have or ever will have a static form. Throughout her work, she is preoccupied with the visible as a sensory field, and thinks of paintings as pre-perceptive states.
As an offshoot from this central focus, there have been studies of transparency that are new to Keegan's art.
Exposed to the natural light of the room, these paintings have many faces. As you move through the space, the view is constantly changing to something new; the light in constant flux. Further, you will experience that the paintings block, blur or cast shadows on each other. More than anything else, they suggest that what you perceive moment by moment is never completely final.
The reference to functional textiles is both a way of involving the local, and at the same time a way of engaging with something that specifically belongs to everyday life. It also provides a basis for how Keegan works with painting as a material. The painting is treated as a material to work with, rather than a uniform surface of predetermined size.
/
Keegan er oppteken av uklåre bilete, bilete som er under utfaldalding, og som kanskje ikkje har eller nokon gong vil få ei statisk form. Gjennom arbeidet er ho oppteken av det synlege som eit sansefelt, og tenkjer på måleria som pre-perseptive tilstandar.
Som ei forgrening frå dette senteret/fokuset, har det kome studiar av transparens som er nye i Keegan sin kunst.
Overgjevne til det naturlege lyset i rommet, har desse måleria mange ansikt. Når ein forflyttar seg rundt i rommet, blir visninga heile tida endra til noko nytt; lyset er i konstant endring. I tillegg vil ein oppleve at måleria blokkerer, slører eller skyggar for kvarandre. Meir enn noko anna antydar dei at det du oppfattar i den eine augneblinken aldri er heilt endeleg.
Referansen til funksjonelle tekstilar er både ein måte å involvere det lokale på, og samstundes ein måte å engasjere noko som spesifikt tilhøyrer kvardagen. Det har også grunnlag for korleis Keegan jobbar med måleri som materiale. Måleriet blir handsama som eit materiale å arbeide med, i staden for ei einsarta overflate av førehandsbestemte storleik.